søndag 29. november 2009

1. søndag i advent

Idag er det første søndag i advent. Og til og med jeg, som er svært kritisk til alt julete som skjer før 1. desember, måtte medgi at nå nærmer det seg med stormskritt. Jeg har brukt denne første dagen i førjulstiden til å pynte hjemmet vårt til jul. 

Årets juledekorering er litt annerledes enn hva jeg er vant til. Hjemmefra er jeg oppdratt med rødt, grønt, gull og sølv på alle kanter. Nå når jeg har flyttet for meg selv og begynt å søke etter min egen julestil har jeg kommet frem til at den egentlig er ganske enkel og hvit, med små innslag av rødt. Her er noen små eksempler på hva som finnes i leiligheten min nå i disse førjulstider.

Adventsstaken min, med granbar og julekuler og lys fra BDS, og adventstall fra Kræmmerhuset.




Fikk til og med pakket inn årets første julegave, til Mormor. Fantastisk fint skilt fra LaFinesse (kjøpt på BDS, selvsagt! Blir lett sånn, når det er det man ser på hele dagen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar